vrijdag 21 januari 2011

Geef maar aan mij!

Inmiddels blog ik hier bijna een maand, en hoewel het misschien helemaal niet veel is ben ik steeds blij als ik zie dat er meer bezoeken waren dan gister, en nog blijer als er een volger bij is gekomen.
Zelf volg ik ook een aantal inspirerende blogs, waardoor ik bijna overloop van de creatieve ideeën en bijna dagelijks iets lees over de medeblogsters. Dit is verslavend!

En alsof ik zo niet genoeg tijd spendeer aan deze blog en de bijbehorende leeslijst, zijn er de give-away's! Hebben jullie de 'mail en win' van Odd and Woolly al gezien? Laaiend enthousiast word ik ervan! 
Ik hou van spelletjes. Het maakt niet eens zoveel uit wat voor spelletjes, ik vind het allemaal leuk en wil winnen. Best heel graag. Ik ben er ook goed in al zeg ik het zelf, meneer Snoeshaan wil niet meer met me spelen omdat hij steeds verliest. En dan nog kan ik hem niet laten winnen, want ik ben ook nog fanatiek. 
Maar ook als ik geen invloed heb op de uitslag van een wedstrijd, zoals hier, vind ik het leuk en spannend. 
Als ik staatsloten heb, fantaseer ik dagenlang over wat ik zou doen met Heul Veul Geld, nu weet ik bij het volgende lot in elk geval waar ik al die flappen in zou stoppen. Want dat vilten tasje dat ik natuurlijk ga winnen staat daar vast fantastisch bij! En verder kan er ook van alles anders in dan geld natuurlijk, zoals de punten van mme ZsaZsa!

Ik krijg helemaal zin om zelf iets weg te geven, maar met zeven volgers is dat een beetje te makkelijk gewonnen... Ik spreek bij deze met jullie af dat als ik vijftien volgers heb, ik een (POPPETJE) weggeef. Of een paar slofjes. Of een nog te maken naaicreatie. Of... Nou ja, dat zien we wel als we de vijftien gehaald hebben!

7 opmerkingen:

  1. Deal! Ik ga eens wat rond roepen hahaha....

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deal!!! ik zou helemaal happy zijn met zo'n gaaf poppetje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh ik ben nummer 9!! Laat die 6 anderen snel komen want ik wil wel een (poppetje). Best grappig want ik ben hier beland na het lezen van jouw reactie bij mme Zsazsa. Jouw vlotte schrijfstijl sprak mij wel aan en de opvoedingstip zeker :oD! En dat poppetje, daar droom ik nu al van al was het maar omdat ik mijn dochter altijd mijn poppetje noem!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oké, het wordt dus een (POPPETJE)! Het schiet hier aardig op, dus ik ga snel mijn opdrachten afmaken zodat ik hem op tijd af heb!
    @ nele_baert: welkom! En lang leve opvoedingstips!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Mevr. Snoeshaan, welkom in de mooie blogwereld! En je hebt al mooie dingen hier zeg.
    Fijn weekend, liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik help ook mee om tot de 15 te komen. Vind dat je leuke dingen maakt, maar iemand anders mag wel winnen hoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben ik luck number 13? Welkom in blogland mevrouw!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!