donderdag 24 maart 2011

Gluren...

De Snoezepoes is bijna drie jaar, maar nog erg speels.
Als sinds hij een week of zes is, spelen we bij de trap, ik of meneer Snoeshaan tikt ertegen, en hij probeert tussen de spijlen door de tikkende vinger te pakken. Als we even stoppen met tikken, gluurt hij door de spijlen heen om zo snel mogelijk te kunnen reageren als we wel weer in actie komen.
De kwaliteit van de foto's is vrij beroerd, hij gaat heus niet stil liggen als ik hem dat lief vraag, maar ik vind hem om op te vreten als hij zo fanatiek speelt, vind je niet?

2 opmerkingen:

  1. die 2de foto vind ik toch wel erg goed zenne !
    En mijn kat bleef speels tot haar 18de ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's!!
    Onze kat doet net hetzelfde!! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!