dinsdag 26 april 2011

Lunchpauze

Na een zomers lang paasweekend was de temperatuur misschien wat minder, maar het zonnetje zorgde ook vandaag voor fantastisch weer!

Na een vergadering in de ochtend had ik wat tijd voordat het drukke middagprogramma zou starten. Volgens de weerberichten wordt het iets minder lekker en zonnig, dus vandaag wilde ik nog eventjes naar buiten om wat zonnestralen mee te pakken! Ik kon me natuurlijk bij de rokers voegen in de simpele binnentuin van het pand waarin ik werk, maar nu ik iets meer tijd had, vond ik een wandelingetje door het groene park een betere optie. Alles staat zo prachtig te bloeien in dat gouden licht, dat een wandelingetje je weer voldoende op kan laden om de rest van de dag lekker door te werken!


Ik liep eens een wat groter rondje, want volgens de krant is er morgen en overmorgen kans op een buitje.
Dat is veel beter weer om een broodje te eten achter je pc!

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Heerlijk he, dat mooie weer!
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier mijn bewondering voor de mooie foto's. Hier is het nu koud met wind. Maar regen heb ik nog niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!