zaterdag 9 april 2011

Ollie

Ik hou van uiltjes.
Het is eigenlijk heel raar dat ik zo ongeveer de helft van de dierentuin al gehaakt heb, maar er nog geen uiltje in de collectie van (POPPETJE) zit. Vanaf vandaag is dat dus ook niet meer zo, want Ollie is klaar!
En het was zo leuk om Ollie te maken, dat ik ook maar een meisje voor hem ga maken, denk ik. Kunnen ze gezellig samen op een tak zitten. Misschien komt er nog eens een nestje, het is per slot van rekening lente!




Ollie is handgemaakt, van Catania katoen, naar eigen ontwerp.

19 opmerkingen:

  1. dat is nu eens een erg mooi uiltje sé ! Ook anders dan de meeste uiltjes die ik elders zie. zeer geslaagd en mooi patroontje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaaaaaaaaaah!!! ollie is gaaf!!
    ohh.... ooit wil ik ook een poppetje voor aan mijn sleutelbos... hihi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaaaw, die is echt heel schattig! :)maar volgens mij gebeurt er daar links iets dat ie niet helemaal vertrouwt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een leuk beestje. Ik ben heel benieuwd naar een hele familie. Heb je al wel eens eerder een hele familie gehaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een gezellig uiltje!
    Ik ben al benieuwd naar zijn (misschien grote) familie?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb drie muizen gehaakt, maar verder geen families tot nu toe. Maar Ollie krijgt er wel een vriendinnetje bij hoor, en ik moet opschieten, want in mei leggen alle vogels een ei...
    Dank voor jullie reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi... grappig! Hij is leuk geworden!! Ben benieuwd naar het vriendinnetje dat hij krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vogeltjes leggen in mei een ei, maar het duurt dan toch nog wel even voordat het ei uitkomt. En een weekje later, maakt ook niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ollie kan toch geen ei leggen, hij is een jongetje! Dus moet ik voor mei een meisje hebben, kan zij het eitje leggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh, I'm in love!! Wat een schatje!! Ben ook erge uilenfan, vandaar...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. THIS IS ADORABLE!!!
    I wish I understood your language - I'd make an Ollie myself!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahhh, I love little Ollie! You must make a girlfriend for him. That will be so adorable. Very nice job.
    xo,
    sena

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk uiltje! Heb je het patroontje ook uitgeschreven, zodat wij die niet zo creatief zijn van onszelf toch ook zo'n leuke Ollie kunnen haken?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi uiltje, prachtige kleuren
    en zeer knap gehaakt

    Kan je me misschien het patroontje mailen ?

    Alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb wat op papier gekrabbeld om een tweede te maken, maar kom er niet meer uit... Er is dus geen patroon, maar misschien maak ik er toch nog eens één en ga ik dan wat nauwkeuriger opschrijven wat ik doe!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!