zaterdag 21 mei 2011

Zo zoet!

Ik ben gek op zoetigheid, ook als het niet zo eetbaar is!


Deze cupcakes zijn niet alleen heel schattig, zoet en erg lang houdbaar, maar ook nog functioneel!
Normaal gesproken zijn cupcakes met kleurige glazuurlagen en glitterende sprinkles niet zo goed voor je tanden, maar deze kunnen echt geen kwaad...


Je kunt ze er gerust in bewaren! Ik vind ze echt heel geschikt voor het bewaren van melktandjes.
Maar er kunnen ook oorbellen in, elastiekjes, kleine kadootjes, of je stopt er knopen in en gebruikt de bovenkant als speldenkussentje!

Ze zijn onderdeel van de (POPPETJE)-picknicklijn, die morgen gezellig bij elkaar gezet wordt voor een fotootje in het gras. Waarschijnlijk maak ik er nog meer, het is zo leuk!

5 opmerkingen:

  1. Sehr schön, und auch noch nützlich! Eine super Idee!
    KATRIN W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry, maar ik vind ze te kitscherig en de fröbelig. Maar ik denk wel dat een hoop andere mensen ze heel erg leuk gaan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou ze misschien ook niet gemaakt hebben als ik ze niet zou verkopen, Stuiterbolletje! Ze zijn namelijk ook heel kitsch, maar voor kindjes vind ik dat wel leuk (je had mijn kamer moeten zien toen ik een jaar of zeven was!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze eigenlijk best wel mooi voor de kleinere onder ons! :)

    Liefs
    Eline S.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze super leuk.
    Is er een patroontje van tekoop?

    groetjes van Kokijn

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!