woensdag 13 juli 2011

Uitslag!

Ik zou afgelopen zondag winnaars trekken voor de armbandjes give away.

Ik was het even helemaal vergeten, heb een druk weekend gehad en werd een beetje ziek, ik heb blaasontsteking en... uitslag! Volgens de huisarts heb ik waarschijnlijk uitslag door de antibiotica, maar ik weet wel beter...
Het is geen pretje, maar het herinnerde me er wel aan dat er nog meer uitslag moest komen omdat jullie daarop zitten te wachten natuurlijk.

Dat krijg je ervan als je je trouwe leespubliek niet op tijd beloont, het is vast een vorm van Karma.
Dus geheel uit eigenbelang heb ik snel twee winnaars getrokken uit de reacties, met het randomding, niet zelf, dat kun je beter niet doen als je karma al niet aan je kant lijkt te hebben.

De twee winnaars zijn...
Nummer 4, oftewel Pii-chii, die meedeed voor armbandje 2 of 3,
En nummer 12, oftewel Eline S, die graag armbandje 3 wilde ontvangen.

Dames, stuur me een mail met je adres en ze komen jullie kant op!

Overigens haak ik tussen het slapen door wel gewoon verder, maar niet meer aan het dekentje van de update. Hoe verder ik kwam, hoe minder het me aan leek te spreken.
En als ik dan toch iets maak, wil ik ook dat het helemaal goed is en ik er trots op ben als het dan uiteindelijk af is natuurlijk! Dus ik heb het uitgetrokken en bedacht me dat Claire nog een patroon op haar blog heeft staan dat ik graag nog eens wilde maken, namelijk deze. Heel makkelijk te haken maar zo mooi door dat schattige steekje ertussen!

Omdat de kleurencombinatie me toch ook niet helemaal zinde, ben ik overgegaan tot blauw met een beetje grijs, en ziehier het begin van een dekentje dat ik zekerstezekerweten af ga maken, want nu al ben ik verliefd!

Ik gebruik Punto, een superzacht garen dat geschikt is voor haaknaald 4, met een tussensteekje van Catania.
Het haakt lekker weg, dus hij groeit vast snel! Zeker als je bedenkt dat Karma vast wat milder met me om zal gaan nu ik de uitslag, hopelijk letterlijk van me af gepost heb!

6 opmerkingen:

  1. Oh Joepieee!
    De eerste keer dat ik iets win! :D
    Alvast bedankt!
    Mijn elektronische postduif komt naar je toe gevlogen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je veel sterkte met de uitslag (ik hoop dat je karma hem nu je lichaam uit werkt) en de blaasontsteking. Je kunt van antibiotica erg ziek worden.
    Slaap lekker en kom lekker bij.
    Het uitgehaalde dekentje vond ik toch ook wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oei, beterschap! het dekentje wordt super zo te zien! in de winter ga ik me eens aan die pixie wagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jippie gewonnen :)
    Ik ga even uitzoeken hoe ik je een berichtje kan sturen en dan mail ik gelijk mijn adres!

    Superbedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n mooi patroon hè! Mooie kleurtjes, die zou ik ook gekozen kunnen hebben :-)

    Blessings, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wanneer wordt de armband verstuurd?? :)
    Ik verlang er al naar om hem te dragen!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!