maandag 17 oktober 2011

My dear, a deer!

De kleine vriend, zoontje van mijn vriendinnetje, mocht voor het eerst komen logeren!
Hij is net een jaar en begint een beetje te wandelen rond de salontafel, te kletsen en kan geweldig schaterlachen om kiekeboe met een handdoek over zijn hoofd. Dolle pret dus!

Gisteren was het geweldig weer, dus gingen we naar buiten, lekker naar het park.
Daar zaten we gezellig in het zonnetje op een bankje met een pakje sap en een broodje.


Aangenaam verrast was het vriendje, want er waren dieren!
Vooral de hertjes zijn zo leuk om naar te kijken, dat jong erbij is zo aandoenlijk!

De kleine vriend vond de vogels interessant, en de geit (of is dat een schaap?) rechtsonder een beetje eng.
Hij deed meneer Snoeshaan en mij een beetje denken aan die oude afbeeldingen van de duivel, ik vraag me af of de duivel ook naar schimmelkaas ruikt...

Het hoogtepunt voor ons kleine logeetje was zonder twijfel deze witte geit, die hij wel durfde te aaien nadat ik dat had gedaan. Heel voorzichtig, maar daarna wel heel trots!

Wat een heerlijk dagje in de zon, wat een fijn logeerpartijtje en wat kunnen geiten stinken!




My little friend came by for a first sleepover! We had so much fun, playing peekaboo with a towel over his head. The weather was awesome, so we went to the park. We sat in the sun and had lunch there.

We enjoyed the animals, especially the deer with the young one, so cute!
The little friend liked the birds a lot, en was a bit afraid of the big goat (or is it a sheep) that smelled like blue cheese.
He did love the white goat, and wanted to pet it after I showed him that there is no danger in it. He was real careful and so proud of himself!

What a great day in the sun, what a fantastsic sleepover, and what a smelly goat! 

1 opmerking:

  1. Haha, ja, het was heerlijk genieten afgelopen weekend. Volgens mij is het een geit, vind 'm mooi hoor, maar nu heb ik een enorme zwak voor geiten. Vind ze zelfs lekker ruiken (bloosbloos).

    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!