zondag 1 januari 2012

Looking forward, happy newyear!

Bron
2011 is omgevlogen! Ik vond het erg leuk terug te kijken.
Op het nippertje van 2010 begon ik deze blog, maar in 2011 werd ik een blogger.

Het bloggen heeft me veel gebracht, de fijne reacties op mijn berichten, de mailtjes om te bedanken voor mijn patronen, ik geniet er steeds weer van! Maar ook het lezen van andere blogs is verslavend gebleken, zoveel moois, zo inspirerend!

Komend jaar gaat er misschien veel veranderen, misschien niet zo veel. Ik begin in februari met een nieuwe baan waar ik veel zin in heb, en in mei worden meneer Snoeshaan en ik oom en tante van de eerstgeborene in de volgende generatie van mijn schoonfamilie!

Mijn voornemen: wat ik ook ga doen, ik wil altijd blijven bloggen!

Een heel gelukkig, gezellig en gezond nieuwjaar, vol nieuwe inspiratie, ik hoop dat al jullie wensen uitkomen!




Bron




2011 was over before I knew.
I started my blog in the last days of 2010, but in 2011 I became a blogger.
I love blogging, I love reading your sweet comments and receiving thank-you-mail for the patterns, and I also love to read other blogs. So inspirering!
In the next year, some things are about to change. In february, I start a new job. I'm so looking forward to it! In may, we become uncle and aunt of a litle newborn, the next generation!


But, no matter what I (have to) do, there's always time to blog!


I wish you all a happy, cozy, healty newyear, full of new inspiration! May all your wishes come true!

4 opmerkingen:

  1. Voor jou ook de beste wensen!!!! Veel succes met je nieuwe baan en fijn dat je blijft bloggen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijkt me een goed plan, dat altijd blijven bloggen! Het is inderdaad zo inspirerend allemaal, heerlijk.
    Hopelijk een heel goed jaar voor jou en succes met je nieuwe baan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijf jij lekker bloggen .... blijf ik lekker lezen!
    Veel succes met je nieuwe baan en alle goeds voor 2012 (en 2013 en 2014 en ...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, blijf vooral bloggen. Ik word altijd blij van de mooie foto's en creaties op jouw blog.
    En alvast heel veel succes met de nieuwe baan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!