donderdag 15 maart 2012

Lomolente

Toen ik klein was, keek ik graag naar oude foto's van toen mijn ouders jong waren.
De foto's hadden allemaal een oranje-achtig gloedje waardoor ik destijds dacht dat de zon gewoon altijd scheen. Toen ik vandaag van mijn werk naar het station liep, deed het zachte zonlicht me opeens denken aan dat kastje vol foto's. Tijd voor een lomo-app om de eerste groene blaadjes, bloesem en zonaanbidders vast te leggen, samen met de eerste narcissen!






When I was a little girl I loved to watch old pictures of my parents.
Those pictures all had an orange glow, wich made me believe that the sun was always shining.
Today, when I walked to the station after work, the soft sunlight made me think back to the big box of memories, made before I was born. It was time to download a lomo-app and take pics of the first fresh green leaves, blossom and daffodils!

3 opmerkingen:

  1. het geeft zo'n heerlijk sfeertje zo die foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben jaloers, wij hebben nog geen narcissen (de steeltjes komen net boven de grond) en de krokussen zijn bij ons ook nog lang niet zover. Maar mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!