zaterdag 9 juni 2012

Pinspiratie 7: Geweldige ideeën!

Ik pin graag mee op Pinterest en verzamel zo de mooiste plaatjes en inspiratie.
Op één van mijn boards verzamel ik goede ideeën, en hoewel het er veel meer zijn dan ik uit kan voeren, word ik regelmatig helemaal blij van alle mooie en briljante dingen die ik tegenkom. Vaak ook nog met duidelijke DIY-uitleg, en vaak neem ik me dan voor het te proberen, maar het komt er eigenlijk bijna nooit van...
Bij deze een selectie, zodat jullie mee kunnen smullen en misschien wél iets proberen te maken!
Klik op de foto's om naar de pin te gaan, klik vervolgens op de pin om naar de bron te gaan.

minivaasjes van peertjes, ik vind ze zo mooi!

Deze kopjeslamp staat bovenaan op mijn to-do-other-than-crochet-list!

Supercoole partyanimals! Met goede tutorial. Die wil je toch op je feestje?

Eenvoudig (als je een beetje mooi kunt snijden) maar zo leuk!

Paardenbloemen over een spijkertje schuiven en daar is een pracht van een bloemstuk!
Ik zou het superleuk vinden als je een linkje achterlaat als je iets maakt en daarover een blogje schrijft!


I love to pin along on Pinterest and collect the best idea's there, most of them with good DIY-description, but I hardly make something out of it... I'm to busy working and crocheting!
So here's a small collection of cool things I'd love to make, maybe you can do it yourself!

5 opmerkingen:

  1. Het is echt smullen pinterest! Dat eekhoornkaarshoudertje is zo lief.
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk allemaal! Die peertjes vind ik gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die minivaasjes ben ik al vaker tegengekomen, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. laat ik nou toch een paar weken geleden over stag te zijn gegaan en een pinterest accountje te hebben aangemaakt. Ik heb het heel lang uitgesteld, beetje bang voor verslaving enzo. En ja... zoals ik al verwachtte behoorlijk verslavend dus. Ik heb je even flink "leeg geplukt". Complimenten voor je goede smaak en goed georganiseerde items! Ik ben nog hard aan het werken hieraan....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben nog niet zo lang fanatiek aan het bloggen en 'Pinterest' heb ik me eigenlijk helemaal nog niet in verdiept...toch maar eens gaan doen dus als ik al die leuke ideetjes voorbij zie komen! Bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!