zondag 5 augustus 2012

Ondertussen...

Genoot ik van de Parade in Utrecht, waar bij de muntthee precies de goede snoepjes kwamen...

En waar onze tenen in het gras de zomer aan het vieren waren...

Ik kreeg een bijzondere haakopdracht, die veel tijd kost maar die ik heel graag doe. Ik vertel jullie er later meer over, eerst een kleine kennismaking met het eerste (POPPETJE) van de reeks:



In the mean time we enjoyed the Parade, where our toes celebrated summer in the grass.
I'm also crocheting again, and want to give you a little peek of a special girl. I'll tell you more about that later!

3 opmerkingen:

  1. Klinkt goed: met je blote voeten in het gras. Mooi poppetje!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, de snoepjes zijn idd goed! En ben benieuwd naar je project, vind de haartjes iig al heel goed geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!