vrijdag 18 januari 2013

Winter

De Snoezepoes was het ons al komen vertellen, sneeuw en ijs zijn in Nederland aangekomen en dus is het winter. Hoewel ik in het najaar altijd enorm baal van de kaler wordende bomen en de kleur die verdwijnt uit het landschap, ben ik met sneeuw ook weer zo blij als een Snoezepoes!
De hele wereld ziet er anders uit, en dat serene wit is op zijn beurt ook weer prachtig. Je moet voorzichtig zijn, het is koud en het verkeer ligt plat. Er is best een hoop te zeuren als je dat zou willen, maar ik hou me liever bezig met de schoonheid ervan en maakte een collage en schoot plaatjes, die ik op Instagram voorzag van een filter en hoppakee, ik ben blij!







When autumn is ending, I always get a little sad because of the dissapearing colors in the landscape. But now, I really enjoy the frosty wheater with snow!

9 opmerkingen:

  1. Mooie foto's!!!
    De vorst op het glas is mooi!!!

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne plaatjes, dat helpt je inderdaad de narigheid van sneeuw en gladheid te vergeten en te zien hoe mooi het ook is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een boel sterretjes! Zeer sfeervol, ik krijg bijna weer zin in kerstmis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi gezicht is het zeker wel!! Leuk hoe Snoezepoes het jullie komt vertellen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk wanneer iemand ons zo laar meegenieten van al dat moois, ik vind e foto,s geweldig ook de gehaakte sneeuw/ijssterren,ik heb me als volger aangemeld en vind het leuk als je ook eens bij mij komt kijken, bollies53.blogspot.com
    Fijn weekend Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer hele mooie foto's. De sneeuw is hier ook terecht gekomen en ik ben blij dat ik de deur voor voorlopig niet uit hoef.
    Blij ook dat wij geen snoezepoes hebben die van sneeuw houdt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig haakpatroon met sterretjes!! Deze worden zeker apart gehaakt en dan aan elkaar gezet? Zou je het patroon met mij willen delen? Alvast hartelijk dank!!
    Kreatieve groeten van Anna.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!