donderdag 19 december 2013

X-mas give away!

Opeens realiseerde ik me dat het over een week al kerst is! 
In alle drukte was de tijd sneller gegaan dan ik had verwacht, en opeens zit ik recepten te zoeken bij de kerstboom, en koop ik een kadootje voor mijn lieve snoeshaan! 

Daarom ook een klein kadootje voor één van jullie, want ik blijf het bijzonder vinden dat jullie zo trouw mijn blog lezen, reacties achterlaten, en zelf ook weer inspireren.


Drie schattige kerststerretjes in retro kleurtjes (naar dit patroon), shiny knopenoorbelletjes, schattige stickertjes en een zakje ciderspices. Dat is een mix van kruiden die je heerlijk kunt gebruiken in appeltaart, glühwein, warme appelsap, stoofpeertjes, cake, thee... 
Ik heb een klein pakje en geniet er de hele winter van, je hebt maar weinig nodig voor een heerlijke smaak!

Laat hieronder een reactie achter als je dit setje wilt winnen! 
Morgen trek ik een winnaar en post ik de goodies, dan kunnen ze nog onder je boom!

13 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik doe graag mee, die oorbellen zijn superschattig :-) Ik wel wel ruilen tegen een setje kersthangers, dan maak ik een nieuw setje voor jou, in stijl van setje 1. Laat maar weten! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een leuk idee! Als je de enige bent die reageert, ruilen we, als er meer mensen reageren dan maak ik nog een setje voor jou (ik heb nog hangers, stickers en oorbellen en ga zo eens kijken of die ciderspices nog verkocht worden, je hoort van me!)

      Verwijderen
    2. Dat is leuk! Superlief. ik heb al een setje hangers voor je klaarliggen ;-) mail je jouw adres naar info@eendotjewat.nl ? Fijne avond!

      Verwijderen
  2. Ik waag ook een kansje bij je!
    Ik ben er dol op om iets te winnen!!
    Heb nu zelf ook een give-away op mijn blog staan... Wie weet heb je daar nog interesse in?
    Ben benieuwd of ik win!
    Groetjes,
    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil wel graag winnen…de oorknoopjes plinken naar me

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk!! Ik doe een gokje. Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leeuk! I'm in. Vooral die stickertjes, zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o yes doe graag mee! Ik vind alle spulletjes leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een ontzettend snoezige give-away, dat zou wel leuk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergezellige giveaway! Ik waag mijn kans!
    Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind alles leuk.. al ben ik wel erg benieuwd naar de kruiden.. dus ja ik doe mee!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!